tisdag 8 november 2016

Castlevania säsongs marathon!

Okej, som ni vet så blir det andra avsnittet i den här säsongen Castlevania, och efter att jag klarade det så fick jag mersmak. Så nu har jag bestämt mig för att dra igenom alla Castlevania spel som jag äger, i den ordningen de släpptes. Det vill säga att det lär bli något liknande:

Castlevania (avklarat)
Castlevania 2: Simons Quest
Castlevania 3: Draculas Curse
Super Castlevania 4
Castlevania Chronicles
Castlevania Rondo of Blood
Castlevania Bloodlines
Castlevania Dracula X
Castlevania Symphony of the Night
Castlevania Circle of Moon
Castlevania Harmony of Dissonance
Castlevania Aria of Sorrow
Castlevania Lords of Shadows (plus all dlc)
Castlevania Lords of Shadows: Mirror of Fate (xbox 360 versionen)
Castlevania Lords of Shadows 2 (plus all dlc)

Sen får vi se om jag gör avsnitt av alla spel men en sak är säker ni kan kolla in dem här

Mycket nöjje åt folket! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar