söndag 20 november 2016

Ja då var det snart dags igen!

Tjenare, sorry för dålig uppföljning här på bloggen, jag har haft en hel del att göra den här veckan. Jag har nämligen suttit och studerat hela veckan (saker som jag borde ha gjort för 4 veckor sen). Men nu är jag äntligen klar.

Dock i fredags kom Marcus över och vi ägnade kvällen åt att gräva oss in i Jurassic Park till super nintendo och jävlar vad fint det var! Vi är inte klara och vi körde nog åtminstonde 3-4 timmar. Men jag har nu kartlagt majoriteten av alla byggnader (tror jag) och vi blev klara med första och andra uppdraget men när vi skulle ta oss an båten var han tvungen att åka.

Så då kommer min fråga för kvällen, vill ni att jag streamar Jurassic Park eller fortsätter med mitt Castlevania marathon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar