onsdag 19 oktober 2016

Nej då vi har ej glömt bort er!

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade här. Det beror på att jag inte bara jobbar 100% utan jag studerar på distans 100% också så typ 5 gånger varje termin åker jag upp till Sundsvall för att närvara på lektioner (dricka öl) och visa lite uppgifter jag gjort (och dricka mer öl). Så då är jag tyvärr oförmögen till att spela in nytt material till kanalen. 

Det innebär dock inte att jag slutar spela utan självklart har jag med mig PS vita och 3ds som är fyllda med gamla godingar. Just den här gången har jag fokuserat ganska mycket på final fantasy 8 och det går snuskigt bra. Jag försöker klara det 100% så bara det tar ju galet lång tid. 

När jag kommer hem igen så blir det i alla fall Star Wars episode 1 till Playstation 1 inspelning. 

Tills dess ha det riktigt bra / Linus "Skallebang"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar