fredag 14 oktober 2016

Dagens arbete!

Idag har jag gjort en hel del faktiskt först och främst så har jag påbörjat videoredigeringen av super mario bros 3. Jag lyckades få ner 4 timmars spelande till 22 minuter, men det är fortfarande ganska mycket som ska in innan det är helt klart. Sen så har jag lyckats 100% Mega Man X och Mega Man X2. Det är en spelserie som jag chansar på att ni kommer få se mycket här hos oss. För det första så är både jag och Markus (min vän som jag kommer spela de flesta spelen med) stora Mega Man fans men också för att det är så pass bra spel som vi gärna vill dela med oss utav till er. Jag fick även reda på idag att Markus inte har kört något av Mega Man X spelen så därför är det en ännu större anledning till att köra dem. Sen har jag själv tänkt att fortsätta med ett litet Mega Man X marathon nu när jag ändå har börjat. Vi får se dock om jag kommer köra Mega Man X7 då jag inte äger det (än). 

Men jag kommer länka hör imorgon till min Twitch sida där vi kommer streama när vi spelar (kanske) och där jag streamar ganska ofta själv när jag kör igenom diverse retro spel. Sedan kommer jag även länka till Markus och min gemensamma youtube kanal men också min egna. 

Jag lämnar er för dagen med denna fina bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar