torsdag 15 december 2016

Vad gör jag om dagarna?

Här kommer lite info vad jag gör om dagarna när jag inte spelar.
Jag jobbar ju då som fritidspedagog, vilket ofta är långa dagar (typ 7-17 tider) sen så pluggar jag även 100% till fritidspedagog (är inte utbildad till det... än). Detta gör att jag knappt har någon tid över till att spela så mycket som jag vill, vilket leder till att jag oftast bara kan sitta helger. Sen att jag har en 3 årig dotter på det med gör att jag har ännu mindre tid. Men just nu läser jag en bild kurs och jag försöker ändå fånga in spel i den på olika sätt och vis så här får ni se lite vad jag gör.






































Som ni ser har jag gjort två sidor ur en påhittad tidning och har på det sättet fått in just spel. Sen har jag även gjort en serie som ni kan få se vid ett senare tillfälle, den innehåller i alla fall Mega Man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar